В Україні заборонили паркуватися на тротуарах та узбіччях: куди діватимуть автівки?

поделиться в социальных сетях

Прийняті державні будівельні норми (ДБН) набувають чинності 1 вересня і є обов’язковими до виконання. EtCetera дізнавався, які нововведення чекають на автомобілістів та забудовників.

ПОВЕРХОВІСТЬ НОВОЇ ЗАБУДОВИ ТА ЗАБУДОВА ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ

Було: відсутні граничні параметри забудови земельної ділянки відносно поверховості.

Буде: для нових будинків встановлено % забудови залежно від території (для 3-поверхових будинків максимальний відсоток забудови земельної ділянки – 50; для 3-4-поверхових – 45; для 6-8-поверхових – 40; для 9-10-поверхових – 35; 11-поверхових та вище – 30).

ВИСОТА ЗАБУДОВИ У НАСЕЛЕНИХ ПУНКТАХ

Було: обмеження висотності житлової забудови в населених пунктах відсутнє.

Буде: встановлено максимальну поверховість:

1 для сільських населених пунктів до 1000 осіб – виключно садибна забудова;

2 для сільських населених пунктів понад 1000 осіб – садибна забудова та багатоквартирні будинки заввишки до 12 метрів (4 поверхи включно);

3 для селищ міського типу – садибна забудова та багатоквартирні будинки заввишки  до 15 метрів (5 поверхів включно);

4 для міст із населенням до 50 тисяч осіб – садибна забудова та багатоквартирні будинки заввишки до 27 метрів (9 поверхів включно);

5 для міст із населенням від 50 до 100 тисяч осіб – садибна забудова та багатоквартирні будинки заввишки до 48 метрів (16 поверхів включно);

6 для міст із населенням понад 100 тисяч осіб – висотність багатоквартирної забудови встановлюється документацією з просторового планування.

ЗБИРАННЯ СМІТТЯ

Було: поняття підземного вакуумного способу збирання побутових відходів відсутнє. Майданчики для сміттєзбірників загального користування слід розміщувати на відстані не менше ніж 20 метрів від стін житлового будинку.

Буде: унормування наземного, підземного або вакуумного способу збору сміття з визначенням площ для контейнерів. В межах багатоквартирної забудови повинно бути передбачено будівлі та споруди для зберігання та перевезення побутових відходів. На їхню площу та місце розташування впливатиме спосіб видалення побутових відходів (наземний, підземний чи вакуумний).

ВРЕГУЛЮВАННЯ АВТОСТОЯНОК

Було: автомобілі можна було паркувати на тротуарах.

Буде: проектування тимчасових автостоянок заборонено:

1 вздовж проїзних частин магістралей загальноміського значення безперервного руху;

2 вздовж проїзних частин магістралей загальноміського значення регульованого руху та магістралей районного значення у випадку, коли коефіцієнт використання їх пропускної здатності наближається до 1 та при виділенні на цих магістралях окремих смуг для руху маршрутного транспорту;

3 на тротуарах.

НОРМИ ЩОДО ПАРКУВАННЯ

Було: хаотичне паркування автомобілів у житловій забудові. Гаражі та автостоянки розміщені на периферії житлових районів і міжмагістральних територіях, або в їхніх межах на тих ділянках, які віддалені від місць, де граються діти та зон відпочинку.

Буде: паркування авто всередині житлових кварталів ЗАБОРОНЕНО. Гостьові автостоянки рекомендовано розміщувати з боку вулиць або проїзду, що обмежує квартал. У центральних та історичних районах міст під час будівництва багатоповерхівок необхідно передбачити підземну парковку.

 

Джерело: etcetera.media